۱۳۹۲/۱۰/۳۰

واقعا همه مشکلات ما بخاطر تحریم ها است ؟

این که مردم ریختن توی خیابونها با صدای بلند مرگ بر شاه گفتند و هنوزم دست از سرش بر نمی دارن ! و اینکه الان مثل... ساکتند و جرات نفس کشیدن هم ندارن ! نشون میده چه کسی دیکتاتور بوده .! 


مردم ترکیه بخاطر محدودیتهای اینترنتی که دولتشون براشون ایجاد کرده ریختن توی خیابونها ، اونوقت ملت ایران می رن پول میدن فیلتر شکن و پروکسی می خرن ! میان تو فیسبوک بیضه های روحانی و ظریف و ... مالش می دن و یا حال و احوال همدیگر و می پرسن ! یا به آمریکا و کشورهای غربی فحش می دن که چرا ما را تحریم کردید ؟ که اگه تحریم نبودیم ما مدینه فاضله داشتیم ! آلودگی هوا ، تصادفات جاده ایی ، مرگ بیماران نیازمند به داروهای خاص ، عدم امنیت پروازها ، گرانی ها ، بی کاری ها ، فقر و فساد و فحشا ، بی تفاوتی ها ، دزدی ها ، کسری بودجه ، آدم کشی ها ، هفت تیر کشی ها ، فیلترینگ اینترنت ، حصر موسوی و کروبی ، به روی کار آمدن احمدی نژاد ها ، صف کشیدن مردم برای برنج ، مرغ ، نان ، بستنی چوپان ، گرفتن نذری ، افزایش میل به نوشیدن ساندیس ، اهدا کردن طلا و پول برای ساختن ضریح ائمه اطهار در سایر کشورهای عربی ، ساختن سواحل جنوبی لبنان و پرکردن جیب حزب الله لبنان ، فرستادن نیرو به سوریه برای کشتار مردم بی گناه ، ایجاد گشت ارشاد برای محافظت از تار موی زنان و جلوگیری از به نمایش در آمدن برجستگی های بدنشان ، زندانیان سیاسی ! ، اعدام های فله ایی ، قطع عضو ، شلاق زدن ( و اجرای سایر قوانین جزائی صدر اسلام چه در خفا چه در ملاء عام ) ، نابود شدن محیط زیست ، از بین رفتن آثار تاریخی و هویتی ایرانیان ، وجود مسئولین غیر ایرانی بر مسند های کلیدی و حساس کشور ، وارد کردن جمعیت های لبنانی و عراقی و سوریه ایی به ایران با هویت و شناسنامه های ایرانی ! و .... همه و همه بخاطر این تحریمها بوده !
حالا با توافقی که در ژنو حاصل شده قراره به ارامی و نرمش برخی از این تحریمها که در این سی و پنج سال گریبان ما را گرفته در کوتاه مدت کمتر بشه و برخی دیگر از این تحریمها در دراز مدت تسهیل ! بشه . یعنی سی و پنج سال تحریم در تحریم بودیم حالا اگر این نظام آدم بشود و همه خواسته های این غربی ها را مو به مو انجام دهد ! سی و پنج سال دیگه منتظر باشیم تا این تحریم ها برداشته بشه ! 

این یعنی اصلاحات ! این یعنی اعتدال و امید ؟ این یعنی لعنت به این نظام و همه مسئولین بی کفایت و ابله اش که کمترین تخصصی در امر کشور داری ندارند . و هرگز به منافع ایران و ایرانی نمی اندیشند و تنها تلاششان برای رسیدن به اهداف ایدئولوژیکی خودشان هست و بخاطر این هدف حتی ناموس خودشان را هم می فروشند ، چه برسه به کشور ایران و مردم ایران و ناموس ایرانی .
اصلا چرا ما باید تحریم می شدیم ؟ دلیل این تحریمها چه بود و هست ؟ اون کثافتی که مدیریت و سیاست های خارچی اش باعث شده که ما متحمل تحریم بشویم یک جانی بالفطره است که باید محاکمه نظامی شود . چرا باید از شل شدن تحریم ها خوشحال باشیم وقتی هنوز این لاشخورها بر سر کار هستند و به محض اینکه دوباره موقعیتی پیدا کنند برای زیاده خواهی های خود دوباره این تحریم ها بر ما وارد خواهد شد ؟

باید همه متوجه شوند که اصلاحات در ایران و در این نظام که قانون اساسی اش متحجرانه و سراسر ایراد است هرگز نتیجه نمی دهد و اگر خیلی خوش بین و ساده انگار باشیم این اصلاحات تنها بتواند یک بند از بندهای فرعی این قانون اساسی را اصلاح کند و لا غیر . 
فعلا هم که هیچ یک از این اصلاحات چی های خالی بند حرف و سخنی از اصلاح این قانون اساسی فاشیستی نزده و نمی زند و همه دنبال درست کردن خرابکاری های احمد ی نژاد هستند ، همانطور که احمدی نژاد دنبال درست کردن خرابی های دوران خاتمی بود و همانطور که خاتمی دنبال درست کردن خرابی های دوران رفسنجانی بود ! 
حالا هی سماق بمکیم که این حسن کلید ساز ، این کلید کذایی خودش را در کدام سوراخ جرخورده مشکلات این ملت و مملکت فرو کند !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر