۱۳۹۱/۱۱/۶

حضور یک شرکت کننده با حجاب


آدرس : شبکه " من و تو " 
برنامه : آکادمی گوگوش 
موضوع : حضور یک شرکت کننده با حجاب 
نوع برنامه : تست خوانندگی 
تناقض 1 : خوانندگی با حجاب اسلامی 
تفسیر ملت همیشه در صحنه : هیچ اشکالی ندارد ، خیلی هم خوب است این یک پدیده جدید در بین ایرانیان است که می شود با پوشش  اسلامی هم به علایق خود رسید ، هیچ ربطی هم به اسلام و باورهای مذهبی ندارد !!!!
به عقاید هم احترام بگذاریم و به نوع پوشش همدیگه کاری نداشته باشیم چرا که هر کسی در انتخاب نوع باور و پوشش آزاد است . :)

تناقض 2 : مغلطه در نوع رفتار و واکنش ملت همیشه در صحنۀ و همه چیز دان !!!

سئوال : 
آیا حجاب در اسلام و قرآن و مذهب شیعه هست یا نیست ؟؟؟ (کاری به اجباری یودن یا نبودن آن کاری نداریم حالا )
آیا خوانندگی و گوش دادن به موسیقی حرام است یا نیست ؟؟
آیا شنیدن صدای زن نا محرم برای مردان حرام است یا نیست ؟
آیا اگر این ملت مغلطه کار و همه چیز دان باور به این جمله دارند که باید به عقاید هم احترام گذاشت و به نوع پوشش همدیگه کاری نداشت !!!! خودشان تحمل باور و عقاید افراد مخالف عقاید خود را در بین خود دارند ؟ آیا اگر کسی در بین این ملت همه چیز دان بخواهد با پوششی آزاد همانطور که خود دوست دارد بگردد ، خودشان تحمل می کنند ؟ آیا کسی درایران می تواند با نوع باور و عقیده شخصی خودش زندگی کند و تبلیغ آنرا هم بکند ؟ کاری به نوع نظام و سیستم حاکم هم ندارم ... خود این مردم اولین کسانی هستند که با افراد بی حجاب و کسانی که باورهایی به غیر از خود آنها دارند به شدت و حدت برخودر می کنند .

آیا ما و جامعه ما به آن میزان رشد فکری و اندیشه ایی رسیده ایم که اینچنین در جاهایی که به نفعمان باشد روشنفکر انه عمل کنیم و جایی که به ضررمان باشد روشنفکر نباشیم ؟
آیا اصولا ما و فرهنگ غلط ما حد وسطی در نوع رفتارهای ما و باورهایمان قائل می باشد ؟

آیا این درست است که وقتی قشر بزرگی از زنان و دختران ایرانی از تحمل و رعایت حجاب اجباری درون ایران در عذاب و رنجش هستند و با توهین  با آنها رفتار می شود ،  شخصی در خارج از ایران در محیط و فرهنگی باز و آزاد اینگونه این عذاب و رنجش غالب هموطنان خود را به سخره بگیرد ؟ و ملت هم برایش سوت و کف بزنند و آب دهان برنامه  سازان و مجریان این برنامه هم از لب و لوچه شان سرآزیز شود ؟؟؟

من هر وقت به این مسائل احترام قائل هستم که عدالت در بین همه هموطنانم رعایت شود آن هم در شرایطی کاملا مساوی برای همه مردم با هر نوع اعتقاد و باور و نوع پوشش آنها.... نه برای القاء یک توطئه ایی شوم در تلویزیونی که در کشور انگلستان با آن همه سابقه دشمنی با ایران و منافع ملی ایران دارد و هرگز کاری را برای منافع هیج کشوری انجام نمی دهد ، خاصه که ایران هم باشد ...

اگر مملکت ما هم آزاد بود و این نوع حق انتخاب را داشتند من هرگز به نوع رفتار شخصی !!! ایشون ایرادی نمی گرفتم ...چون می دانستم که همه آزادند همانطور که می خواهند زندگی کنند ...اما رفتار ایشون زیر پا گذاشتن قانون توهین آمیز حجاب اجباری برای زنان داخل ایران است که حتی اجازه انتخاب بین اجبار و غیر اجباربودن آن ندارند ....








هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر