۱۳۹۱/۱۰/۲۷

من زن ایرانی ام


با سپاس فراوان از خانم مینا ابراهیمی فیروز که این متن زیبا را نگارش کرده اند ..

من زن ایرانم ، طاهره قره العین ام، من قمر الملوک ام ، من یوتاب و آرتیمیس ام، من دختر کوروش ام، و تو ای عرب مسلمان بدان که حجاب و قانون تبعیض را بر نمی تابم .
سکولار به معنای کوتاه شدن دست دین از سیستم دولتی و سیاسی و زندگی شخصی انسانهاست و زن ایرانی خواهان یک نظام سکولار است یک نظامی که او را در چهارچوب شریعت و مذهب نگنداند وبا قوانین کهنه و پوسیده صد قرن قبل آن را خفه نکند زن ایرانی حجاب را بر نمی تابد حجابی که با زور بر سراو کردند و در فکر و ذهن اش چپاندند و واقعا دست مریزاد به حکومت که خودش تبلیغات لازم را برای به وجود آمدن یک نظام سکولار انجام داد و با فشاری که در سی و اندی سال به مردم با قوانین شرع و مذهب آورد خود یک تبلیغات بزرگ برای حرکت رو به جلو شد و مردم دقیقا وجود یک حکومت مذهبی واقعی را با پوست و استخوانشان حس کردند و حالا با چشمی باز به دنبال خواسته شان که همانا دور انداختن این دمل چرکین از زندگیشان هست می باشند.
من زن ایرانی که خواستار جدایی دین از زندگی ام شدم همانی هستم که زیر سایه حکومت سالیان سال با تبلیغات شدید اسلامی رشد کردم!
به راستی که من در تاریخ کشورم جایگاهی والا داشتم و هموراه مورد احترام و ستایش بودم و در مورد زیبایی هایم که چه شعر ها نسرودند و چه جشن ها و پایکوبی هایی که نکردند و با قوانین و شریعت اسلامی که بر هستی و نیستی و حتی رختخوابم هم چنگ انداخته نمی خواهم همزیستی کنم .
حکومتی که از دیدنم در دانشگاهها ،ادارات و فضاهای سیاسی متنفر است و من را تنها در مثلث تعیین شده دینش یعنی آشپزخانه، زایمان و رختخواب می خواهد و ازهیچ حربه ای برای فشار بر من دریغ نمی کند اما با این حال خوب می داند که زنه ایرانی در طی قرن ها همیشه پرچم دار جنبش های آزادی خواهانه بوده و همیشه در خط مقدم صفوف اعتراضی حضور داشته و اگر به آنها فرصت خودنمایی بدهد بدون شک ژاندارکی از میان دختران آزاده ایران پیدا خواهد شد که دودمانشان را به آتش خواهد کشید .
حکومتی که زن را به حکم عشق آزاد سنگسار می کند و آزادی را برایش ابتذال میداند و از سویی دختران وطن را به کشورهای عربی و چین برای تن فروشی صادر می کند ودر قوانین مذهبش زن را نیمی از بیضه مرد می داند صیغه و تن فروشی را زیر چادرها تبلیغ می کند و با قوانین شریعتش دست و پا قطع می کند قصاص میکند به خاطر نوشیدن مشروبات الکلی حکم اعدام صادر می کند و برای نرفتن دخترها به مثلا بهشت، قبل از اعدام ، پرده بکارت آنها را در زندان ها می دراند وهمه این کارها را با احکام اسلامی توجیح می کند این چنین حکومتی الان مشکل اصلی اش شده حجاب زن ایرانی!و چه خوب که زنان کشور من با زیبایها و طنازی هایشان هر روز خواب را از چشمان اینان بریده اند و در خیابانها با ظاهرهایی زیبا و آرایشهایی شکیل ظهور پیدا می کنند در مجامع بین المللی و در حوزه سیاست و ادب و هنر و... حضوری پر رنگ دارند.
زنان کشور من حجاب نمی خواهند هر چند فریاد آنها را در اوایل انقلاب خفه کردند صدایی که فریاد می زد" آزادی جهانی ست نه شرقی ست نه غربی ست" آری، فریاد آنها با "روسری یا توسری" مواجه شد با تجاوز و قتل و زندان و اعدام و سنگسار مواجه شد اما ای کسانی که در کشور نیاکانی من به عنوان مامور مثلا امر به معروف و نهی از منکر دست به بازداشت و دستگیری و فشار به زنان سرزمینم می زنید و غیرت نداشته تان برای تار مویی برانگیخته می شود و دلتان به لرزه می افتد وشهوتتان بالا می زند آیا خونتان از شیوع اعتیاد، روسپی گری ، کودک آزاری، دزدی و قتل و تجاوز و سنگسار به خروش نمی افتد ؟!!
آری، من حجاب را بر نمی تابم، من زن ایرانم، خاموش نمی مانم.
مینا ابراهیمی فیروز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر