۱۳۹۱/۱۱/۱۷

ایران اتومبیل ترمز بریده

ایران امروز همچون اتومبیلی است که ترمز بریده و راننده ایی هم پشت آن نیست و مسافران زیادی هم به نام ملت بخت برگشته ایران در آن اسیرند ...شاید می دانند که به زودی این ماشین ترمز بریده به یک مانع بزرگ و سختی برخورد خواهد کرد یا به ته دره ایی عمیق سقوط خواهند کرد ، شاید هم نمی دانند !!!
در هر صورت چه بدانند و چه ندانند جمعیت زیادی بیشتر به دنبال تهیه خوراک و مواد اولیه زندگی هستند .... !!! ( برنج و مرغ و روغن و نخود و لوبیا و .... )
اره گرسنه ایم و درد نان داریم بگذارید با شکمی سیر زندگی را با برخورد این اتومبیل ترمز بریده به تخته سنگی یا سقوطش در ته دره ایی وداع کنیم ....
راستی چه فرقی می کند که گرسنه باشیم یا سیر وقتی که زمانی برای نفس کشیدن نداریم

و اما کسانی که می گویند ما سیاسی نیستم دقیقا وضع همان مسافرانی را دارند که در این ماشین گرفتارند اما به جای نجات خود و دیگران از مرگ حتمی شان می گویند به ما چه که این ماشین راننده دارد یا نه !!! ترمز بریده یا نه ؟ به مانعی برخورد می کند یا ته دره می رود ، ما فقط لقمه نانی را که داریم می خوریم و به کاری هم که به ما مربوط نیست دخالت نمی کنیم .... خدا خودش درست کنه !!!

چه می توان گفت به این جماعت بجز اینکه : یا بیدار شوید یا همچنان فکر کنید که چون سکوت کنید در امانید .

بزرگترین دشمن امروز مردم ایران بی تفاوتی آنهاست . که اتفاقا این بی تفاوتی نتیجه معکوس اما مستقیم در زندگی شخصی تک تک آنها دارد .

اگر امروز و فقط امروز کاری برای مهار این ماشین بی راننده و ترمز بریده نکنیم فردایی وجود نخواهد داشت ، نگذاریم ایران به ایرانستان تبدیل شود ، نگذاریم تف و نفرین و آه و حسرت آیندگان نثار نسل امروز ما شود ....

پاینده ایران و ایرانی اصیل 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر