۱۳۹۲/۱/۸

شبح های آمریکا بر فراز اسمان کره جنوبی بلوف یا عمل !!!


تهدید و بلوف جنگ اتمی  تو خالی کره شمالی در قبال مواضع  کره جنوبی و آمریکا 
و در مقابل واکنش  جدی و عملی ارتش هوایی آمریکا !!!   :)

برخواستن و پرواز شبح های نیروی هوایی  آمریکا بر فراز آسمان کره جنوبی 


هواپیمای B2 ملقب به روح یا شبح ، بمب افکنی چند ماموریته است که قادر به حمل بمب های معمولی و اتمی نیز می باشد. این بمب افکن به عنوان گاردی پنهان در نیروی هوایی آمریکا عمل می کند. و هرگز برای آزمایش و مانور نظامی به دلیل مسائل حفاظتی و امنیتی این بمب افکن پرواز نمی کند مگر اینکه ارتش امریکا  قصد انهدام اهدافی از پیش تعیین شده را داشته باشد و یا بخواهد پیام روشنی را بدون بلوف های نظامی و سیاسی به کشوری خاص اعلام بکند که نشان دهد در مقابل بلوفهای حرفی آنها که جو امنیتی و روانی شهروندان آمریکایی را بهم می ریزد هیچ شوخی ایی ندارد و اگر دست از پا خطا کنند به راحتی تمام مواضع آنها را بدون آنکه خودشان هم متوجه شوند با خاک یکسان می کند ...

این هواپیما، دارای قدرت آتش یا رهاسازی بمب به میزان بسیار زیاد و در هر مکانی از جهان است که حتی دفاع های زمینی بسیار نیرومند نیز حریف این بمب افکن نمی شوند. 
مهمترین ویژگی این بمب افکن، پنهان کاری و مخفی بودن آن از دید رادارهای قوی است که توانایی بی نظیری در انهدام ارزشمند ترین پایگاه های دشمن حتی در قلب پدافند های هوایی بسیار سنگین به این هواپیمای بمب افکن می دهد.
به دلیل شکل طراحی منحصر به فرد این بمب افکن دارای یک بال است که به آن بال پرنده هم می گویند و  همچنین این بال پرنده در قسمت انتهایی به شکل دندان اره ای طراحی شده که این نیز خود نوعی کمک به ویژگی پنهان کاری این بمب افکن است. 
این بمب افکن نا مرئی قادر به حمل گسترده ای از انواع بمب های معمولی و هدایت لیزری و بمب های هسته ای است که توانایی فوق العاده آن را به طور قابل توجهی مشهود می سازد، چرا که تمام این تسلیحات در محفظه های داخلی این بمب افکن حمل می شوند. 
طول این بمب افکن حدود 20 متر و طول دو سر بال آن 52.12 متر است. 
مهم ترین عملیات این هواپیما به زمانی باز می گردد که در عملیات آمریکا بر ضد صربها، این هواپیما از ایالت میسوری آمریکا برخاسته و پس از بمباران کوزوو در شرق اروپا، با موفقیت به همان نقطه مراجعت نمود.
در دیگر ماموریتی كه این هواپیما انجام داده است مربوط به 3 روز اول جنگ با طالبان در افغانستان می شود  در این سه روز سه فروند از این بمب افكن از پایگاه هوایی در غرب امریكا بلند شده و طی چند سوخت گیری به افغانستان رسیده و انجا را بمباران كرده و پس از ان به جزیره ای در اقیانوس هند رفته و در انجا مجددا سوخت گیری كرده(بدون خاموش كردن موتورها) و به پایگاه اولیه خود بازگشت.
لازم به ذكر است كه دو تا از این پروازها به مدت 40 ساعت بوده و پرواز سوم 44 ساعت به طول انجامید.

حالا ببینیم رهبر کره شمالی جرات عمل کردن به بلوفهای خودرا دارد یا رهبر نظام جمهوری اسلامی !!! :)






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر