۱۳۹۲/۳/۲۶

زنده باد بهار !

با قاطعیت نه تنها به آمار زمین مشکوکم که به آمار مشارکت بالای هفتاد دو درصدی هم مشکوکم مگر اینکه جمع مشارکت ملت شیخ حسن نصر الله و موافقین بشار اسد و برادران خونی فلسطین و گدا گودوله های  گینۀ بی سائو و بورکینو فاسو و ... هم به این حضور پر شور مردم همیشه در صحنه اضافه شده باشه که این آش انبری شور تر بشه تا حتما خالق حماسه ، حماسه سیاسی را خلق کرده باشه برای کور کردن چشم دشمنان نظام ولایی . 
خامنه ایی خوب می داند که این آمار اعلام شده آمار مخالفین این حکومت است و الباقی جیره خواران و بزدلان و استخوان لیسان هستند که در هر حکومت توتالیتری به همین نسبت وجود دارند برای بقای آن ... 
تازه  شش ماه بعد از هر کی بپرسی به کی رای دادی می گه من که رای ندادم !!!! گور بابای همشون ، همشون از یه قماش هستند خدا لعنتشون کنه دلار شده شش هزار تومان ، نون شده دانه ایی هزار و پانصد تومان ، گوشت شده کیلویی صدو پنجاه هزار تومان ، خدا پدر مادر احمدی نژاد و بیامورزه که باز دست اینها رو رو کرد ، حیف که قدرشو ندونستیم ...چقدر خوب بود که یارانه هم می داد ، تازه اشک خامنه ایی رو هم در اورد ، برادران دالتون ها رو هم رسوا کرد ، حالا بگذریم که بخاری از ملت بلند نشد و اختلاس سه هزار میلیاردی هم به فراموشی سپرده شد !
اینجاست که جوانه های بذر بهاری که احمدی امروز کاشته است برای دور بعدی تحمیق ملت پرشور و همواره درصحنه شکوفا می شود و همه با هم با شعار زنده باد بهار برای انتقام از شیخ فریدون (بخوانید  روحـــانی !) و دارو دسته اش به استقبال خلق حماسه ایی دیگر می روند ...!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر