۱۳۹۲/۳/۲۰

مردم ایرانی یا سیب زمینی های ایرانی !!!

بلا نسبت خیلی ها ، احمق تر از این مردم ایران هیچ جا پیدا نمی شه ...
بهشون تجاوز می کنن ، زندانیشون می کنن ، شکنجه شون می کنن تو سرشون میزنن قیمت و نان و خوراکشان را جندین برابر می کنند ، می کشنشان ، از همه آزادی های اجتماعی و انسانی محرومشان می کنند ، بهشون علنی توهین می کنن ، فرهنگ و تمدن و آثار باستانی  شان را تخریب می کنند ، براشون امامزاده تولید می کنند وثروت و سرمایه های غنی کشورشان را به غارت و یغما می برند و .... اما باز هم طرفدار همین کسانی هستند که این بلا ها را سرشون می ارن با اینکه همش از همون ها مدام در شکوه و شکایت هستند .... ملتی فراموشکار و بی عار ، دیگه وقتشه گفت مردم سیب زمینی پشندی ، نه مردم ایران !!!!
بی شک در زمان حمله و یورش تازیان پا برهنه تازه مسلمان شده در هزار و چهار صد سال پیش هم مردمانی با اینگونه خصلتهای پست داشتیم که تا امروز در حال پرداخت بدهی به اسلامیون و متحجرین واپسگرا هستیم .
همه جای دنیا هر چهار سال یکبار به شوق و اشتیاق المپیک یا جام چهانی مردم و دولت در تدارک می شوند و برای هرچه با شکوه برگذار کردن ان تلاش می کنند و به شادی و سرور می پردازند اونوقت در ایران هر چهار سال یکبار شده روز خوشی ملتی ناسپاس و نادان و فراموشگار که برای قاتلین و مسببین فجایع کنونی ایران به خیابانها می ریزند و هر کاری دوست دارند می کنند تنها به این خاطر که سگهای انتظامی و نظامی چهار روز قبل از انتصابات به فرمان سگ بانشان در مقر های خود می مانند تا نوک شیشه نوشابه ها را تیزتر کنند برای خفه کردن هیچانات ایجاد شده بخاطر خلق حماسه سیاسی !!! بعد از تعیین منتصب انبری ...
کاش اون دسته از مردم همیشه درصحنه ایران دوزار شعور داشتند بجای اینکه خودشونو بازیچه دست یک مشت مافنگی و اشغالگر ایران قرار دهند نوع برخورد مردم با زور گویی دولت مردان و اعتراضات جدی را در مقابل خواست اجتماعی و حق شهروندی خود را از مردم ترکیه می آموختند و پی گیر این اعتراضات بودند . تا یاد بگیرند برای اعتراض باید فریاد زد و هر روز متحد تر و جدی تر شد نه اینکه تظاهرات سکوت راه بیاندازند .حتی  پس از حصر رهبرشون  برای ازادی اوهم کمترین تلاشی نکنند و فراموشش کنند یا کم کم به در حصر بودنش قناعت کنند و اینبار به دنبال یه یابو دیگه راه بیفتند .



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر