۱۳۹۲/۶/۱۱

استفاده از سلاح شیمیایی ، سوریه ، سردشت ایران

آیا می دانستید:
بعد از بمباران شیمیایی و بی رحمانه سردشت در زمان جنگ ایران و عراق در 21 مارس 1986 شورای امنیت بیانیه ای برای محکومیت شدید صدام در به کارگیری سلاح های شیمیایی علیه ایران به رای گذاشت ؟
اما آمریکا علیه آن رای منفی داد و 4 کشور انگلیس, فرانسه, استرالیا و دانمارک به آن رای ممتنع دادند؟! 
اینها کشورهایی هستند که خطر قرمزشان ، استفاده از سلاح های شیمیایی است. !

امروز هم این داستان به نوعی برای مردم بی دفاع سوریه که دوسال است جلوی آتش و گلوله تندروهای مسلمان و حامیان کثیفشان و ارتش اسد و حامیان ابله و جانی شان قرار گرفته اند اجرا می شود .
این جریانات به خوبی نشان مید هد که این کشورهای استعمارگر و امپریالیستی دست در دست حاکمان فاسد و ابله و دیکتاتور منطقه خاورمیانه دارند و همسو با آنها درجهت استحمار مردم منطقه و غارت و چپاول ثروتهای ملی و زیر زمینی آنها را دارند و هرگز پاسداری از شعارهایی که راجب رعایت شان و مقام حقوق بشر داده و می دهند هیچ اهمیتی برایشان ندارد . هرگز این دولتها حامیان مردم واقعی و آزادی خواه نبودند که هیچ ، هرگاه بارقه امیدی هم در این جماعت پیدا شده برای هدایت جامعه خودشان به مسیر درست و پیشرفت و آبادانی و زندگی انسانی ( دوران پهلوی ایران ، مصر امروز ) متفقن وارد عمل شده و مانع از بروز یک جریان سالم در این منطقه شدند . این سیاست کلی آنهاست و تمام منافعشان در بود نظامهای دست نشانده و وابسطه در منطقه است . بزرگترین و بااهمیت ترین کشور که از هر حیث برای این دوول امپریالیستی اهمیت فراوان دارد ایــــــــــــــــــــــــــــــران است . بی شک تا زمانی که حکومت ملاهای جبل العامل و اشغالگر ایران هستند منافع همه این کشورها در منطقه تامین است و هرگز کاری را در جهت تغییر این نظام نخواهند کرد . بنابراین تغییر نظام در ایران خظرناک ترین و وحشتناک تریین تزی است که می تواند این کشورها و منافعشان را برای همیشه در خظر جدی بیاندازد اگر که یک حکومتی مردمی و خردورز که تنها به منافع ملی ایران بیاندیشد بر سر کار بیاید. _همانند حکومت پادشاهی مقتدر پهلوی در منطقه _ .
اندیشدن هر چیز و راهی و نقشه ایی به غیر از این هیچ روزنه امیدی را نه برای ایران و ایرانیان و نه برای کشورهای منطقه بوجود نخواهد آورد . لذا مواجه جامعه جهانی با سوریه یعنی مواجه با جمهوری ننگین اسلامی ایران و این کاملا در تضاد با چیزی است که در بالا اشاره کردم . ( اصلاجات در این نظام هم حفظ نظام دست نشانده امپریالیستی است و ما مردم حیف است که 35 سال است در حال بازی خوردن هستیم و با امیدهای واهی روزهای دگر تکرار نشدنی را می شماریم . ) ما تنها یک راه داریم و آن تغییر افکار و اندیشه های خود و به طبع تغییر نظام داخی و فاسد کشورمان است و اگر همگان با هم متحد و همدل و هم هدف باشند اتحاد هیچ نکبت و نامیمونی نمی تونه مانع از بروز یک اتفاق خوب بشه ، این راهی است که همه کشورهای منطقه باید بپیمایند و میسر نخواهد شد مگر با بیداری واقعی مردم این منطقه ، بخصوص مردم ایران .
زهی ز خیال باطل .. که تنها چیزی که اهمیت ندارد دفاع از جان انسانهای بی گناه و بی دفاع بخصوص کودکان و زنان جامعه است انهم در مقابل حفظ منافع یک مشت انسانهای فاسد و مدعی در راس قدرتها. همه مرده اند و خفه خان گرفته اند . بز شرف دارد به این جور انسانهای کودن .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر