۱۳۹۲/۶/۷

دوچرخه سواری دختران باعث انفجار کپسول شهوت پسران می‌شود

سایت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه: 

دوچرخه سواری دختران باعث انفجار کپسول شهوت پسران می‌شود .!!!

به چه دلیل ؟؟

خوب به این دلایل :


1. ازنظر روایتی

امام صادق از پیامبر نقل می­کنند که حضرت از سوار شدن زنان بر زین نهی کرده اند

نیز امام صادق می­فرمایند: «زین مرکب نفرین شده­ای برای زنان است.

این دو روایت، بانوان را از نشستن بر زین و سوارکاری نهی می­کند و شدت نهی در روایت دوم به حدی است که مرتکب این عمل مورد نفرین امام صادق قرار گرفته است.

امام صادق در ضمن روایت دیگری که علایم آخرالزمان را بیان می­کند، چنین گفته : « (در آن زمان) زنان بر زین­ها سوار می­شوند».

امیرمؤمنان علی ! در حدیثی با اشاره به دلیل این نهی، گفته :« زنانِ خود را بر زین­ها سوار نکنید که این کار باعث تحریک و تهییج زنان و کشیده شدن آنان به سمت فساد و گناه می­شود».!

در فرمایش گهر بار دیگر امام صادق درباره صبر و شهوت زنان چنین آمده که:« خداوند عزّوجلّ ده برابر صبر بردباری مرد را به زن داده است و اگر هیجان زن تحریک شود شهوت وی ده برابر شهوت مرد خواهد بود».

یا در حدیثی دیگر ابو بصیر از امام صادق نقل می­کند که حضرت می­فرمودند: «در مسأله لذت­جویی، زن بر مرد نود و نه برابر بیشتر برتری داده شده است، لکن بر این لذت­جویی پرده حیا کشیده شده است (حیا مانع از آن می­شود)



2. از نظر روانشناختی !

با توجه به ساختار و فیزیک خانم­ها، وقتی دختران بر زین دوچرخه سوار می­شوند دقیقا شرمگاه (فرج) آنان روی زین قرار می­گیرد و باعث تحریک و تهییج آنان می­شود و به تدریج ممکن است از این کار لذت ببرند و بر این لذت عادت کنند و به مرور زمان ممکن است به سمت خودارضایی کشیده شوند. پدیده­ی نابهنجار و گناه زشت و بزرگی که با توجه به آمار گزارش شده و تجارب مشاوره­ای، متأسفانه روز به روز در میان دختران شایع­تر می­شود. شاید یکی از مصادیق فساد و فجوری که در روایت علی بدان اشاره شده، همین باشد. 



3 . از نظر پیامدهای اجتماعی !

نباید از پیامدهای زیانبار دوچرخه سواری خانم ها در عرصه اجتماع و تهدید امنیت اخلاقی و عفت عمومی جامعه هم غافل ماند. این رفتار بخصوص از سوی دختران نوجوان و جوان در پارک­ها­ و کوچه و خیابان­ها (با توجه به حالت نشستن بر روی دوچرخه و نوع پوشش­شان)، نوعا موجب تحریک شهوت نوجوانان و جوانانی می­شود که در آستانه یا اوج بیداری جنسی و تحریک­پذیری قرار دارند و کپسول شهوت آماده انفجارند. نتیجه آن هم در آزارهای کلامی و سوء استفاده­های مختلف جسمی دیده می­شود که متوجه دختران بویژه دختربچه­ها است، جدای از این که همین جوانان، عقده­های ناکامی خود را در خلوت خود و با فیلم­های مبتذل، خودارضایی و... خالی می­کنند..

نها می تونم بگم بیچاره ما مردهای ایرانی که با این وضع پوشش زن های ایرانی باز هم انقدر کپسولمون خارج از استانداره که منفجره می شه اگه پوشش آزاد بود که فکر کنم مردهای ایرانی منهدم می شدند . در هر حال این نوع تفکرات هم توهین به زن است هم توهین به مرد . از نظر من هر سه دلیل بالا که دانشمندان اسلامی به آن آویزان شدند مزخرف و حالم به هم زن است . مرتیکه های شهوانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر