۱۳۹۲/۴/۱۱

آخرین دور تحریمها علیه نظام جمهوری اسلامی ، شدید ترین تحریمها در طول تاریخ بشریت

خوب به سلامتی همه بخصوص بنفش های گرامی ، دوره جدید و البته آخرین دور تحریمهای آمریکا علیه نظام اسلامی ایران به اجرا در آمد که مستقیم و غیر مستقیم دودش تا امروز به چشم مردم ایران رفته و از این به بعد هم خواهد رفت ... این مصیبت ها برآمده از همان سیاست های نادرست و متوحشانه حکومتی است که فقط بر پایه یک ایدئولوژی قرون وسطایی اداره می شه و هدفش تنها و تنها حفظ سیستم و نظامی است که پس از چهارصد سال مبارزه آخوندی در ایران به قدرت رسیدند !!!
نکته ایی که حائز اهمیت زیادی است و تا امروز غالب مردم ایران اونو دست کم گرفتند و آینده ایران را بی اهمیت،  این است که این تحریمها شدید ترین و گسترده ترین تحریمهایی است که در طول تاریخ بشریت علیه یک کشور و یک نظام به مرحله اجرا گذاشته شده .
با این اوصاف شرایط امروز ایران بخصوص اوضاع اقتصادی ما مردم ، همانطور که قبلا هم گفتم نسبت به سال آینده و سالهای دیگر ، اگر این نظام و مدیران نالایق با این روش بی خردانه شان در کشور داری حفظ شود و ادامه پیدا کند ، بهترین روزها یمان در طول زندگیمان خواهد بود  .
و نکته بسیار بد و خطرناک اینه که اگه به هر دلیلی این تحریمها همچنان مردم را بجای اینکه از سیستم دور کند و به گرفتن حق و مطالبات خود از سیستم حاکم نکشاند  و مانند حماسه حضورپر شور ! مردم  در مشروعیت بخشی به آن  به اشکال مشابه دیگربرا نظام خود نمایی کنند ودر اعتراض به سیاستهای بد نظام به خیابان ها کشیده نشوند و فشار بر سیستم موجود نیاورند که نظام نوع رفتارش را در مواجه با جامعه جهانی در برنامه هسته ایی خود تغییر دهد ، تا شرایط بد حاکم بر ایران و مردم ایران با چرخش در تصمیم های لجوجانه و خودخواهی های یک شخص که باعث نابودی ایران و ایرانی شده ، کمی التیام یابد ... آنوقت جامعه جهانی هم که تنها و بیشتر به فکر منافع ملی و حفظ جان شهروندان و آینده خود و کشورشان هستند از مردم ایران هم گذر خواهند کرد و آخرین گزینه که حمله نظامی به ایران است را به مرحله اجرا قرار خواهند داد .
وزارت خزانه داری آمریکا هم اعلام کرده که پس از این دور آخر تحریمها اگر به نتیجه درستی در قبال برنامه هستی ایی ایران نرسیم  آخرین و بدترین گزینه علیه ایران را به اجرا در خواهیم اورد..
این تحریمها شامل کشتیرانی ایران ، صنعنت خودروسازی ایران ، انرژی ، شرکتهای بیمه ، خرید و فروش فلزات گرانبها از جمله طلا ، ارز و پول ، صدا و سیمای ایران و ماهواره ...
این تحریمها بصورت کلی و جزئی اعمال می شه یعنی اینکه علاوه بر شرکتها و نهادهایی که تا امروز با دور زدن تحریمها با نظام اسلامی داد و ستد می کردند ، افراد و اشخاص نیز مورد نظر شدید این دور از تحریمها هستند .
آمریکا اعلام کرده فروش نفت ایران را به جایی می رسانیم که یک قطره از نفت اران نتواند در بازارهای جهانی به فروش برسد بدون اینکه کمترین تاثیری در بازار نفتی جهان از نظر قیمتی و کمبود نفت ایجاد شود ، آمریکا اعلام کرده که به تنهایی متعهد به تامین کسری نفت ایران دربازار جهانی می باشد !!!
حالا کسانی که تا امروز می گفتند این تحریمها تاثیری بر اقتصاد ایران ندارد ، این قطعنامه های سازمان ملل و ... مشتی کاغذ پاره هستند ، ما تنگه هرمز را در صورت تحریم نفت ایران می بندیم !!! در صورت تحریم نفت ایران قیمت نفت به بشکه ایی دویست دلار می رسد !!! تحریم ها ما را خود کفا می کند و از اقتصاد تک قطبی که وابسته به نفت بود رهایی می بخشد و ... چه چیز برای گفتن دارند جز تکرار این خزعبلاتی که تا امروز زدند و باز هم می زنند .
به واقع کاش دولتمردانی دلسوز داشتیم که فراتر از یک ایدئولوژی توهمی و صدور آن به جامعه جهانی و ... به فکر اداره کشور و مدیریت درست آن بودند ... کشوری به نام ایران با آن همه سرمایه های نفتی و گازی و انرژی و وسعت جغرافیایی بالا و آب و هوای چهار فصل و معادن غنی ، جمعیت بالای جوان و تحصیلکرده و ... که اگر دست هر یک از این سیاستمداران غربی و آمریکایی بود یک ابر قدرت بلامنازعه در سطح جهانی می شد . 
افسوس که امروز ایران باید بر کشور های جهان پادشاهی می کرد اما متاسفانه حتی در گدایی هم راهش نمی دهند ...
تنها راه نجات ما ایرانی ها و ایران ... جدایی کامل هر نوع دین و مذهب و ایدئولوژی از سیستم حاکم بر کشور و سیاست است .. و این ممکن نیست مگر اینکه این نظام آخوندی سرنگون بشه  ، غیر از این هر عملی درجهت آزادی  ، برابری ، عدالت ، اقتصاد سالم ، رفاه در زندگی عموم مردم ، شهروند مداری ، حقوق مساوی بین زن و مرد ، احترام به عقاید ، حقوق بشر ، آزادی زندانیان سیاسی ، جلوگیری از اعدامها  ، قتلهای خودسرانه و زنجیره ایی ،  تدوین فرهنگی اصیل و ایرانی و .... دریا به کفچه پیمودن است .  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر