۱۳۹۲/۴/۲۹

علم الهدی : نهی از منکر نباید افراط گری خوانده شود .

علم الهدی امام جمعه مشهد (نماد بارز تحجر و ضدیت با ایران وایرانی ) :
در این مملکت نهی از منکر نباید افراطی گری خواند شود .
افراط گرا کسی است که با گناهش با ناهنجاری، پرده دری و بی عفتی در ملاء عام به قرآن و دین، دهن کجی می کند نه کسی که نهی از منکر می کند. !!!


خدمت عن ور علم الهدی عرض کنم که اینجانب هیچ شکی در روانپریشی و عقب ماندگی ذهنی و جسمی تو و امثال تو که دهان گندیده خود را که به آلت تناسلی خود متصل است  مدام در این منبر نکبت پراکنی نماز جمعه ! باز می کنید ، ندارم .

فقط یک نکته یاد اون کله بی مخت باشه ، همین سخنان هجو و زشت و بی مغز شماها باعث شد من و امثال من و نسل جوان به جستجوی حقایق پیرامون مزخرفات شما و دین وارداتی و موهوم تازیان برویم و مو را از ماست بیرون بکشیم و فضاحت و نواقص و پوچی و من درآوردی های دین ومذهبتان را به رخ عن ورتان بکشیم . و با افتخار و آگاهی از ای نکبت و لجنزار ذهنی بیرون بیاییم .
بنابراین این را آویزه گوش کرت بکن که کسانی که باعث نابودی دین و مذهب و عقاید کورکورانه انیرانی شدند و می شود تنها شمایگان هستید و بس .
این تو وهم پیالگان تو هستید که با ناهنجاری ها ، دست درازی ها و هتاکی ها و بی عفتی های کلامی و رفتاری به مردم ایران ، باعث هتاکی به قرآن و خدا و پیغمبر و دینتان شده و می شوید .
بنابراین به این جفنگ پرانی های بی مغزتان ادامه بدهید و مطمئن باشید که عمر کثیفتان و نظام پلیدتان به انتها نزدیک شده است . 
برای تو و امثال تو آرزو می کنم هرچه زود تر به درک واصل بشید تا شاهد آن روز سیاه در زندگی خود نباشید. 
دیدید که طرفداران خمینی به جنازه و ریش و کفن او هم رحم نکردند !!! پس وای به حال شمایان 

۱ نظر:

  1. سلام
    معمولا كسي كه دليل كافي نداره و حرفاش همش من دراوردي و بدون استدلاله با اين لحن صحبت مي كنه . و كساني كه فقط فحش و ناسزا ميگن عاجزند . از اين گذشته شما اگه واقعا با اين دين عناد نداري بايد بفهمي كه اسلام را بايد از مسلمان جدا كرد . يعني معيار خود اسلام است . و اگه هم فكر مي كني كه جواب من و امثال من رو بازم با فحش بدي . ان شاء الله كه خود امام زمان شما و امثال شما رو نابود كنه . اگه دنبال حقيقتي ، فحش و ناسزا كاري از پيش نمي بره .مردونه بيا ميدون بحث كن .

    پاسخحذف