۱۳۹۲/۴/۲۹

استیوجابز و زندگینامه اش _ همراه دانلود کتاب



استیوجابز در میان مدیران موفق دوران ما تبدیل به یک اسطوره شد که دنیای فناوری را با نبوغش زیر و رو کرد . زندگی شخصی و تفکر متفاوتش نسبت به عموم مردم از او مردی ساخت که نام او را تبدیل به یک نماد ساخته است. 


احتمالا می دانید که او در طول حیات و مدیریتش علاقه ای به عمومی کردن زندگی شخصی خود نداشت مثلا بطوری که حتی اتومبیل او فاقد پلاک بود ، به همین خاطر میلیون ها نفر مشتاق و کنجکاو بودند با داستان زندگی این نابغه تکنولوژی آشنا شوند.
کتابی که لینک دانلودش را در زیر این متن گذاشتم تنها کتابی است که با رضایت و خواست استیو جابز و بر اساس بیش از ۴۰ مصاحبه طولانی با خود او، طی ۲ سال نوشته شده است. در کنار آن برای جمع آوری اطلاعات با بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای خانواده، دوستان، همکاران و رقیبان استیوجابز گفتگو شده است.
این کتاب در ایران توسط آقای ناصر دادگستر به زبان فارسی ترجمه شده و از ترجمه روان و ساده برخوردار است طوری که خواننده را در طول داستان زندگی جابز همراه باخود می سازد و میل به ادامه خوانش کتاب را در وی نگاه می دارد .
برای اینکه قانون کپی رایتی که خود مترجم برآن تاکید داشته رعایت شود  لینک مجاز دانلود این کتاب را به همراه یک لینک کمکی برای دسترسی راحت دوستاران مطالعه کتاب در اختیارتان گذاشتم . لطفا اول از لینک یک استفاده کنید و اگر احتمالا مشکلی در دانلود داشتید به لینک دوم مراجعه نمایید .(با سپاس فراوان )

نویسنده کتاب والتر آی زاکسن مدیرسابق سی ان ان و سردبیر سابق مجله تایم است و پیش از این زندگینامه انیشتین و بنجامین فرانکلین را نیز تالیف کرده است. 

جالب اینجا است که با وجود اینکه استیو جابز با او در تالیف این کتاب همکاری کرده، اما از او خواسته تا هیچ کنترلی بر مطالبی که در این کتاب می نویسد، نداشته باشد و استیو جابز هیچ گاه متن کتاب را نخواند. بنابراین شما کتاب زندگی استیو جابز را در حالی می خوانید که خود او هم آن را نخوانده است. این کتاب در پایان سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد و آنقدر با استقبال مواجه شد که تبدیل به پر فروش ترین کتاب سال شد و رکورد فروش کتاب زندگینامه ایی را در کل تاریخ شکست .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر