توضیح اینکه : رساله ای که من این موارد را در اختيار شما هموطنان می
گذارم ، شايد اولين چاپ "توضيح المسائل"
خمينی، چاپ قم در
سال ١٣۴١ شمسی می باشد که شامل ٣٧ سرفصل با نام هائی چون احکام تقليد و احکام
طهارت و احکام نماز و احکام روزه و... می باشد ( در چاپ های جديدتر، بخصوص در دوران جمهوری اسلامی؛ در اين
رساله يا توضيح المسائل تغييراتی داده شده است)
که هر يک از اين ٣٧
سرفصل خود شامل ده ها ماده و تبصره و بند است.
در سرفصل
طهارت ، مبحث احکام تخلی ، تبصرۀ « استبراء» آمده :
مسأ له 72 « استبراء عملی
است مستحب که مردها بعدا از بیرون آمدن بول انجام میدهند وبهترین آنها این است که
بعد از قطع بول (ادرار) اگر مخرج غائط
نجس شده اول آنرا تطهیر کنند ، بعد سه دفعه با انگشت میانۀ دست چپ(!) ازمخرج غائط
تا بیخ آلت بکشند ، بعد انگشت شست را روی آلت وانگشت پهلوی شست ( سبابه)را زیر آن
بگذارند و سه مرتبه تا ختنه گاه بکشند ، و پس از آن سه مرتبه سر آلت را فشار دهند!»
*** من که فکر نکنم هیچ مردی این عمل پیچیده و
احمقانه را انجام داده باشد ویا انجام دهد ، اما باشناختی که ازموجودات پلید
ومعلوم الحالی به نام آخوند وملا داریم ، آیا این حرکات که هرکدام سه بار باید
تکرار شود ، خود نوعی عمل سکسی و جنسی و نشأت شهوانی برای مردان ( استمناء)، بعد ازهر دفعه ادرارکردن محسوب نمی شود ؟؟؟
آخراین چه خزعبلاتی است که میگویند اسلام برای
همه موارد زندگی دستورعمل دارد اما حتی در آن کوچکترین تعقل وسخن وعمل درست دیده
نمیشود ، چرا حتی یک مورد درباره علوم و دانش وهنرو انسانیت و آدم بودن درآن دیده
نمی شود این چه دینی است که مهمترین مبحثش پرداختن به امور سکسی و جنسی است ؟؟؟؟
چرا این آیات اعظام یک مورد درباره چگونگی استفاده درست از عقل وخرد آیه وحدیث نمی
دانند وهر چه میدانندو به آنها رسیده فقط مربوط به آلت تناسلی مرد و زن و چگونگی
اعمال سکسی و آداب جماع کردن است ؟؟ چرا همه اینها در این افکارومعانی غرقند مگر
الله کاری غیراز آمیزش نمیدانسته که این چنین در بیانش تهور دارد؟؟؟
مساله 78 : مستحب است که وقت تخلی ( ریدن ) جایی بنشینید که کسی شما را نبیند وموقع وارد
شدن به دارالخلا (توالت ) اول پای چپ و موقع بیرون آمدن اول پای راست را بگذارید و همچنین مستحب است
درحال تخلی سر را پوشانده وسنگینی بدن را بر پای چپ بیندازید.
مساله 86: بول و غائط حیوان نجس خوار ، نجس است و همچنین
است که بول وغائط حیوانی که انسان آنرا «وطی» ( منظور لواط با حیوان است ) کرده ، یا گوسفندی که گوشت آن ازخوردن شیرخوک محکم شده است .
این حیوان بی شرم و مریض ، همه انسانها را به
مانند آخوند و ملا میدیده که حتی جماع با حیوانات را هم از اعمال پسنیده بحساب می
آورده و بجای اینکه خود و همرده های خود را نجس بداند حیوانات زبان بسته را که
شاید به جماع با آخوند وملا گرفتار آیند مورد خطاب قرارداده و حتی ادرار و مدفوع
او را نجس میداند تف به شرف وروان این انسانهای پلید و خود فروخته و معلوم الحال
که این چنین با افکارمشتی انسانهای بی خرد و نا آگاه نقاشی می کنند و آنرا به
گالری بی خردان برای نمایش عرضه می کنند . به بینید این اسلام چقدر بی محتواست که فقط سکس وجماع در آن ارزش دارد و بقدری
به آن وسعت داده اند که حتی به حیوانات عاجز نیز رحم نمی کنند وآنوقت این فیلمهای
پورنو که سکس با حیوانات است واز کارخانه این غربی ها به بیرون منتشر می شود را
مبتذل میدانند و این فرهنگ را غربی ومنحط میدانند و این رفتار را خدشه بر ایمان
میدانند .
واقعاَ تف بر شرفشان...
مساله 108 : اگر پدر و مادر وجد و جدۀ بچه ای نابالغ کافر
باشند آن بچه هم نجس است اما اگر یکی از آنها مسلمان باشد ، بچه پاک است .!!!
مساله 351 : اگر انسانی جماع کند و به اندارۀ ختنه گاه یا
بیشتر داخل شود ، درزن داخل شود یا در مرد ، در قِبَل(جلو) باشد یا در دِبَر(عقب) ،طرف اش بالغ باشد یا نابالغ ، حتی اگر منی هم
بیرون نیاید ، هردونفر جُنُب می شوند وغسل جنابت واجب است .
مساله 351 : اگرحیوانی را وطی کند ومنی از او خارج شود ، غسل
تنها کافی است واگر منی بیرون نیاید چنانچه پیش از وطی وضو داشته ، غسل جنابت لازم
نیست .
حالا مومنین می توانند وقتی حیوانی در منزل
دارند برای نماز قبل از رویارویی با الله یک سری به حیوانشان بزنند و کمی با او
دخول شوند وناراحت نباشند چون وضوشان باطل نمی شود !!!! تف به شرف این بی شرفان
یکی از مفصلترین مباحث این رساله چرندیات این
شیخ ومرجع تقلید گمراهان ورهبرفقید جمهوری ملایان ، راجع به زنان است که درآن از
مسائلی مختلف چون دوران مزاوجت ، شوهرداری، عادات ماهیانه ونوع آنها ، مانند عادات
وقتیه ویا زنان دارای عادات عددیه وزنان مضطربه وچندین عنوان ونام عربی و نام
مفهوم دیگر صحبت کرده است اما چون مطالب این فصل بسیارمتعفن تر از مباحث دیگر این
کتاب فاسد است فقط به یک مورد آن اشاره میکنم وبا عرض پوزش فراوان از زنان بزرگوار
ایرانی آنرا برای آگاهی خرد وتعقل بیشتر برآنچه برما رفته است عنوان می کنم :
مساله 453 : وَطی در دِبَر زن حائض کفاره ندارد.
ببینید این مرد مریض و بی شرم چه چرندیاتی
می گوید و عقیده دارد که مرد مجاز است بازنی که در عادت ماهیانه و یا حیض است و
نمیتواند چند روزی خواسته های شهوانی شوهرش را برآورده سازد ، عمل شرم آور« لواط » انجام دهد که این کار کفاره ایی هم ندارد وبه
حساب خودش ارزشی والا یی برای این مردان مومن متصور شده است چرا که ایشان (خمینی کثیف) درهمین مباحث این کتاب فاسدش معتقد است که لواط
با اسب و گاو و شتر و الاغ ، گاهی مستلزم پرداخت کفاره به صاحب حیوان می شود، اما
درمورد زن مرد مسلمان ومومن ومقلد این آقا ، کفاره ایی ندارد ، واقعاَ تف به شرف
این موجودات رذل وکثیف وپلید وبی شان وعقده ایی و مریض و روان پریش ومومن ومسلمان
و...
موضوعی طبیعی مانند ماه گرفتگی و خورشید گرفتگی
که نتیجه یک عمل حساب شده طبیعت به هنگام گردش ماه به دورزمین است وسالی یکبار به
وقوع می انجامد و تمامی مردم دنیا آنرا جشنی میگیرند و با شادی به تماشای آن می
ایستند ، دراسلام وازنظرمسلمین وآخونهای وحشی نشانه خشم و غضب الله بربندگان
گنهکارش میباشد و مستلزم خواندن نماز وحشت می باشد.
حال به مساله ایی از این مرد بیمار و روان پریش
در کتاب پر لجنش نگاه می اندازیم که او چه چیزی در این زمینه می گوید:
مساله 644 : غسل های مستحب – تبصره 14: کسی که درموقع گرفتن خورشید و ماه نماز وحشت را عمداً نخوانده مرتکب خطای عمد
شده است اما اگر فراموش کرده که نماز وحشت بخواند ، خطای غیر عمد است .درصورتی که تمام ماه وتمام خورشید گرفته شده باشد مستحب است که غسل کرده ونماز
وحشت بخوانیم!!!!
مساله 898 : نماز خواندن در چند جا مکروه است وازآن جمله
است ...و درمقابل انسان و..
و درجاده وخیابان و کوچه که برای کسانی که عبور
می کنند باعث زحمت باشد و...و... و روبروی عکس ومجسمۀ چیزی که روح دارد و...و...ودرجایی که عکس باشد ، اگر چه این عکس روبروی
نمازگزار نباشد و...و...
توجه کنید که نماز خواندن جلوی انسانی مکروه است
اما پشت کسی نمازخواندن و از بوی جورابش خفه شدن اجر زیاد دارد شاید هم بخاطراینکه
پشت انسان غائط وجود دارد ومومن را به شورو شعف اعمال شهوانی هدایت میکند که ارزش
زیادی در اسلام دارد واینهمه تمام ائمه وملا وآخوند وغیره به آن پرداخته اند و
ولکنش هم نبودند ونیستند، ونیزگفته که در کوچه وخیابان وجایی که برای مردم مزاحمت
ایجاد کند نمازخواند مکروه است حال اگر با توجه به اینکه پیروان سایر ادیان الهی
ارزش وجایگاهی نزد این مسلمانان واسلام ندارند عابرین پیاده این خیابانها وکوچه ها
باشند حساب چیست آیا بخاطراینکه خاطر این عابرین ناراحت نشود و مسیر آنها را هم
اشغال نکنیم نباید مسلمانان نمازبخوانند که مکروه است ؟ پس حساب ارزش ومقام وستون
دین چی میشود؟ نمازی که به قول مسلمانان شیعه امام حسین دروسط معرکه کربلا جنگ را
رها کرده ودر ظهر عاشورا نماز میخواند ، واقعاً این دوگانه گویی ها برای چیست ؟؟؟
این شخص که برای نمازخواندن این قواعد را می گزارد که نمازخواندن باعث سلب آسایش
مردم و آزار آنها نشود آنوقت خود قاتل مردم میشود ؟؟؟
ویا با راه انداختن نماز جمعه تمام مسیرهای
عبورومرور مردم عادی را میبندند تا آن حرکات مسخره را از خود نمایش دهند ودراین
عبادتشان هم به دیگران فحش وناسزا به شکل شعار بدهند و...!!!و این روان پریش می گوید درجایی که عکس باشد نمازخواندن است حتی اگر روبروی
نمازگزارنباشد ، اما آیا اگراین عکس یک عکس پورنو وسکسی بود باز همین حکم صادق است
؟؟؟
مساله 1584: جماع روزه راباطل می کند اگرچه فقط به اندازه
ختنه گاه داخل شود ومنی هم خارج نشده باشد.
مساله 1585: اگرکمتر از ختنه گاه داخل شود ومنی هم بیرون
نیاید روزه باطل نمی شود ولی کسی که آلتش را بریده اند کمتراز ختنه گاه را هم داخل
کند ، روزه اش باطل می شود.
مساله 1586: اگرشک کند که به اندازه ختنه گاه داخل شده یا نه ، روزۀ او صحیح است وکسی هم
که آلتش را بریده اند اگر شک کند که دخول شده یا نه روزۀ او هم صحیح است.
حالا کسی که آلتش را بریده اند میتواند دخول
وخروج هم کند یا نه خود همین مردک بیماروروان پریش میدانسته وبس ...وما فقط باید پیدا
کنیم « پرتقال فروش را » !!!!
مساله 1595 : اگرروزه دار بدون قصد بیرون آمدن منی با کسی
بازی وشوخی کند درصورتی که عادت نداشته باشد که بعد از پایان بازی وشوخی منی
ازاوخارج شود ، اگراتفاقی منی ازاوبیرون آید روزه اش صحیح است اما اگر بازی وشوخی
را آنقدر ادامه دهد تا آنجا که نزدیک است منی خارج شود وخودداری نکند تا عاقبت منی
بدهد ، روزه اش باطل میشود.
«حالا باید دراینجا هم بگم که با یک لغت جدید به نام شوخی وبازی به جای سکس
وروابطی که منجربه سکس میشود آشنا شدیم »
مساله 1645 : اماله کردن با مایع ویا روغن روان ، اگرچه ازروی
ناچاری وبرای معالجه باشد روزه را باطل می کند ولی استعمال شیافهایی که برای
معالجه است اشکالی ندارد . احتیاط واجب آن است که ازاستعمال شیاف هایی که
برای کیف
کردن است خودداری شود.
اینهم یکی از چیزهایی که ثابت می
کند آخوند وملا براثراینکه سالها دراماکنی مانند فیضیه دست به تعلیم وتربیت میزند
به ناچارواکثراً با میل باطنی دست به این گونه افعال میزند که لقب مفعول میگیرند
که اگر کسی یا چیزی دردسترس نداشته باشند تا به خواست حیوانی اش برسد، حتی ازشیاف
برای کیف
کردن استفاده می کند .
***آخوندوملا و اسلام معتقد به این است که « مال خودم ، مال خودم و مال مردم هم مال خودم» و اصولاً هم برای اینها زنان « هیچ مطلق» محسوب می شوند . برای روشن شدن این مطالب به دونمونه از این
چرندیات دراین لجن نامه خمینی روان پریش نگاه کنید:
مساله 1834 : خمس را باید دوقسمت کنید ، یک قسمت آن سهم سادات
؟! است ونصف دیگرسهم امام زمان که دراین زمان باید
به مجتهد جامع الشرایط داد ..
اِی تف به شرف بی ناموس ودزدتان که
اینگونه ما را به وضع چه کنم ، چه کنم انداخته ایید وباید هم به ریش مردم ایران بخندید.
مساله 1841 : به زن سیده بنا براحتیاط واجب نباید خمس داد که
به مصرف مخارج خودش برساند ولی اگرمخارج دیگرانی مانند شوهرش ویا بچه های یتیم را
بعهده داشته باشد که نمیتواند ازعهده آن مخارج برآید جایز است به این زن سیده خمس
را پرداخت اما باید نظارت کرد که به چه مصرفی می رساند!!!!
مساله 2395 : اگر با دخترعمه یا خاله خود ازدواج نماید و پیش از
آنکه با او نزدیکی کند با مادراو( منظوراین مردک خاله یا عمه خود بوده ) زنا کند عقد آنان اشکالی ندارد .؟!
مساله 2396 : اگربازنی غیراز عمه وخاله خود زنا کند احتیاط
واجب آن است که با دختر آنان ازدواج نکند اما اگر زنی را عقد کرد وبا او نزدیکی
نمود ، بعدها اگربا مادر اوزنا کند آن زن براو حرام نمی شود.
مساله 2401 : اگر دراثر حادثه ایی با عمه یا خاله خود زنا کند
، مثلاً شب دراطاقی در طبقه بالا خوابیده ودرست زیرهمان اطاق در طبقه پایین عمه یا
خاله اش خوابیده وزلزله اتفاق افتاد که براثرآن زلزله حائل بین دو طبقه از بین رفت
واو ازبالا زوی عمه وخاله اش فرود آمد واتفاقی « ذکرش» بر« فرج » او دخول کرده ؟! لازم نیست خودداری کند و میتواند کارش را تمام کند وبعد هم با دختر او مزاوجت
نماید .
مساله 2405 : اگربا پسری لواط کند ، حتی اگرلواط دهنده نابالغ
باشد ،مادر او خواهر ودختراین پسر براوحرام است ولی اگرگمان کند که دخول نشده ویا
شک کند که دخول شده یا نه ، خواهر ومادر ودخترلواط دهنده براوحرام نمی شود.؟!
*** ببینید این روان پریش که باید اورا با زنجیر
دریک تیمارستان بیماران روانی وجسمی می بستند که حتی به بچه ها وعمه وخاله
وحیوانات هم رحم نمی کرده آمده و با حمایت مشتی مردم بی خرد و نا آگاه ایران ، شده
رهبر یک مملکتی که بیش از 2500 سال تاریخ پادشاهی داشته و دارد
وبیش از 7000 تاریخ تمدن واوستایی داشته ودارد
واقعاً شرم باد برکسانی که همچنان مرید وخواهان و متعصب کورکورانۀ این اشخاص که
زایده مادری به نام تشیع وپدری به نام اسلام هستند تف به شرف وناموس هرکسی، البته
که ندارد اگراز این مطالب آگاه میباشد واعتراض نمیکنید و همچنان نان به نرخ روز
میخورد وبوقلمون صفت آب درآسیاب دشمن ایران وایرانی وفرهنگ وتمدن ایرانی می ریزد.
مساله 2410 : اگردخترنابالغی را برای خود عقد کند وپیش از
آنکه « 9 سال » دخترتمام شود ، با او دخول یا وَطی کند چنان که را ه بول و حیض یا راه حیض
وغائط اورا یکی نماید ، دیگر نباید با او جماع کند اما وطی کردن اشکالی ندارد...!!!
مسائل مربوط به صیغه :
مساله 2421 : صیغه کردن اگرچه برای لذت بردن هم نباشد صحیح و
لازم است .!!!
مساله 2423 : زنی که صیغه میشود اگرشرط کرده باشد که مرد
نباید با اونزدیکی ودخول کند ، این شرط صحیح وحق اوست ومرد میتواند لذت های دیگری
از او ببرد مثلاً با او وطی کند و...!!!!
مساله 2424 : زن صیغه ای اگر آبستن هم باشد ، حق خرجی ندارد ...!!!
*** باور کنید اگر اکثر مردم ایران پایبند به فرهنگ و هویت
ایرانی خود به صورت ذاتی ودرونی نبودند به هیچ وجه درایران کسی ازدواج دائم انجام
نمیداد واینگونه هم امر صیغه ومتعه دربین اکثر مردم ایران بد و غیراخلاقی نبود ،
چرا که این اراذلان وحشی وروان پریش باشرایطی که درصیغه کردن گذاشته اند نه
محدودیتی برای برخورداری وکامگیری اززنان برای مومنین الله گذاشتنه اند ونه اینکه
برای آنها دردادن خرجی وحق وحقوق مسئولیتی را برگردن آنها قرارداده اند که هیچ این
مسئولیتی را هم از این متقیان و صف کشیده های بهشت برین الله ، سلب کرده است .!!!
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر