۱۳۹۲/۱/۲۱

سند تاریخی از سخنرانی محمد رضا شاه پهلوی در سال 1973 برابر با سال 1351 در اوپک


این سند تاریخی از صحبت های آخرین شاه ایران جمله به جمله اش درس تاریخی برای ملتی است که نفهمیده به دام کسانی افتاد که قسم خورده برای نابودی ایران و فرهنگ ایرانی تلاش کرده و می کنند . صحبت های او درباره قراردادهای یک جانبه نفتی و تهدید جدی او به لغو و پایان این قراردادها و ایستادن در برابر انگلیس و آمریکا و شجاعانه از حق کشور و مردم کشورش دفاع کردن و قصه خوردن او از مردم شکم سیرش و گلایه او از کارگران پشت میز نشین !!! و احساس خطر او از توطئه اسلامیان متحجر و کمونیستها، برای اغوای مردم کشورش ، مرا که حتی دوران اورا ندیده ام شدیدا متاثر از این ناسپاسی مردم و کسانی که پشت این مرد بزرگ و ایران وایرانی  دوست را خالی کردند می کند .
هشدار محمد رضا شاه پهلوی در ارتباط با اسلام آخوندی کمونیستی  که متاسفانه کسی نفهمید که او آن زمان چه گفت و با ذهنهای بسته  فقط برایش دست نواختند ، البته امروز هم هستند کسانی که نفهمیده و نمی خواهند هم بفهمند که اشکال ما از کجا بود و هست که امروز به همان مصیبتی گرفتار شدیم که شاه ایران  چهل سال پیش به مردم کشورش هشدار داد و گفت اما دریغ و دریغ که ما همواره ملتی ناسپاس و بیگانه پرست بودیم ... و همواره بزرگان تاریخ  خود را که عاشقانه برای سربلندی ایران و ایرانی تلاش می کردند خوار و زبون ، و درعوض دشمنان خود را بزرگ و مقدس و فرازمینی کرده ایم !!!

شاه ایران چهل سال پیش چنین گفت :

(( ما خودمان بهتر از هر کسی نواقص خودمان را می دانیم ، عمده نقص ما این است که کارگرهای فنی به اندازه کافی نداریم ، مدارس حرفه ایی به اندازه کافی نداریم و متاسفانه موقعی که مدرسه ایی حرفه ایی درست می کنیم  بعد از چند سالی فورا به تقاضای این و آن ، اون مدرسه حرفه ایی که باید دیپلمۀ حرفه ایی بیرون بده ، فورا می خواد یه برچسب دانشکده ایی به سر خودش بزنه ، فورا یه ورقه لیسانس ، آقا بعد می ره پشت میز میشینه...!!!

کارگر فرستاده ایم به آلمان فدرال،  برای یادگرفتن حرفه _برگشته به ایران _(البته چند نفر از اونها فورا برگشته اند سر کار اولیه خودشان) ، یه عده می گن خیر ما دیگه پشت ماشین نمی ایستیم ، این عیبه .
شما کارگران، یا زنهای شما، یا خواهرهای شما که در کارخانه مثل شما کار می کنند ، مگر اغلب و اکثریت دسته جات مذهبی که در روزهای عزاداری در این شهر راه می افتن از شما تشکیل نمی شود ؟؟؟
 اسلام همانطوری که گفتم ، اسلام روز اول است ، واین کاری که ما می کنیم و این مواد انقلاب ایران (انقلاب سفید ) ،  تمام استوار بر همان اصول است ، مذهب اسلامی که پیغمبر آورد ، نه اون چیزی که به آن اضافه کردند و از آن برای خود و استفاده خود دکان ساخته اند ..



به یزدان که گر ما خرد داشتیم........کجا این سرانجام بد داشـــــتیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر