۱۳۹۲/۱/۲۲

به مناسبت دیدار رئیس جمهور کشور بروندی با جمهوری اسلامی

در این وضع شیر تو شیری و خر تو خری و بی صاحبی ایران که فلکه شیر ثروت و سرمایه ملی ایران از سمت شاه لوله ، به روی تمامی مسلمین و کفارِدوست  بلاخص برادران مفلس سوری بشاری و حزب الله لبنانِ شیخ حسنی و اخوان المسلمین مصر و  حامیان نظام جمهور اسلامی ملاها در بلادهای آفریقا و کشورهای در پیتی آمریکای جنوبی و...  باز است و نیزدر گیرودار اظهار نگرانی برادران حماس در فلسطین آشغالی بخاطر کم شدن فشار ارسال کمک های بلاعوض مالی به آنها ....فقط کشور ((بروندی)) که اصلا قول میدم کمتر کسی بدونه که کجاست را کم داشتیم که بیاد اونم از این لاشه ایران عزیزمان که درحال غارت و چپاول همه جانبه هست سهمی را برای مردم گرسنه خود در جهت منافع ملیش از ایران وایرانی بکند و برود !!!
دیروز صبح رئیس جمهور کشوری در آفریقا به نام بروندی ، به ایران می آید و مورد استقبال گرم و شدید احمدی نژآد قرار می گیرد و با هم دست در دست هم به دیدار آغا ، ولی امر مسلمین جهان می روند ، که ایشون به اوشون می گویند :
نگاه من به کشورهای افریقایی بسیار مثبت است و جمهوری اسلامی از پیشرفت و توسعه کشورهای افریقایی و اتحاد آنها استقبال می‌کند.!!!
ایشون با اشاره به اقدامات خصمانه برخی کشورهای اروپایی و همچنین امریکا در استعمار کشورهای افریقایی و ایجاد توطئه و فتنه! در این کشورها، خاطرنشان کردند: 
امیدواریم آینده افریقا و از جمله بروندی بسیار بهتر و همراه با پیشرفت‌های روزافزون باشد.
ولی امر مسلمین جهان !!! با استقبال از توسعه روابط ایران و بُروندی تأکید کردند: 
اتحادیه افریقا می‌تواند یک مرکز اقتدار برای همه کشورهای افریقایی باشد و جمهوری اسلامی از همگرایی بیشتر در این اتحادیه حمایت(احتمالا وشدیدا مالی و بلاعوض) می‌کند.
در این دیدار ملکوتی و ماورای تصور ، رئیس‌جمهور بُروندی با اشاره به روابط 28 ساله ایران و بُروندی، هدف از سفر به تهران را فقط ایجاد تحرک و پویایی بیشتر در روابط دو کشور بیان کرد.
رئیس‌جمهور بُروندی با اشاره به رنج‌های ناشی از استعمار قدرت‌ها در افریقا، گفت: کشورهای افریقایی و از جمله بروندی بدنبال آینده بهتر هستند. (کاش ماهم یه مسئول داشتیم که اینجوری مثل این فکر می کرد )...


خوب حالا باتوجه به مطالب بالا ببینیم کشور بروندی چی در چنته خودش داره که اینگونه احمدی نژاد و رهبر مسلمین جهان از او استقبال گرم کردند و خواهان روابط صمیمانه و دوجانبه در همه سطوح و بصورت عمیق هستند و ببینیم که این کشور چه منفعتی در جهت منافع ملی ایران و ایرانی ها می تونه داشته باشه :
بروندی کشوری کوچک در آفریقاست واز فقیرترین کشورهای جهان به حساب می‌آید. و تقریبا هشت میلیون و نیم جمعیت داره .
این کشور در سال ۱۹۶۱ استقلال یافت. از آن زمان تاکنون هنوز هم اختلاف بین دو گروه مخالف هم به نام های توتسی‌ها و هوتوها در این کشور ادامه دارد. البته در حال حاضر این دو گروه در حال آتش‌بس به سر می‌برند.
تولید ناخالص ملی به ازای هر نفر در بروندی کمترین میزان در جهان است. نتیجه یک تحقیق در بین ۱۷۸ کشور جهان نشان می‌دهد مردم این کشور کمترین میزان رضایت از زندگی را دارند.
(البته من فکر می کنم به زودی به رضایت کامل خواهند رسید )
تولید ناخالص داخلی این کشور کمتر از چهار صد میلیارد دلار است که تقریبا پنجاه درصد آن در بخش کشاورزی، ده درصد در بخش صنعت و یک ونیم درصد در بخش خدمات تولید می‌شود.
نیروی کار این کشور سه میلیون نفر است که بیش از ۹۳ درصد آنها در بخش کشاورزی مشغول به کار هستند.
۶۸ درصد از مردم آن زیر خط فقر زندگی می‌کنند.
(خوش به حالشون که هنوز مثل ما به زیر خط فلاکت نرسیدن ، یعنی بازم سطح اونها از سطح اقتصادی خیلی از ما ایرانی ها بهتره !!!!)
محصولات صادراتی این کشور شامل قهوه، چای، شکر و پنبه است و محصولات وارداتی این کشور شامل کالاهای اساسی، نفت و محصولات پتروشیمی و مواد غذایی است که( تا قبل از این دیداربین رئیس جمهور بروندی با جمهوری اسلامی) ، از کشورهای عربستان سعودی، کنیا ، ژاپن، روسیه ، انگلیس ، فرانسه و چین وارد می‌شود.
حالا ببینیم کجای این رابطه و قراردادهایی که با این کشور و امثال این بسته شده و خواهد شد می تونه دو طرفه باشه ، اصولا نظام جمهوری اسلامی سابقه نداشته که یک قرارداد دو طرفه ببنده که لااقل مردم و خزانه ملی ایران هم از این قرارداد ها سودی حاصلشان شود ...
این قراردادها بصورت همکاری مشترک در زمینه های گوناگونی از جمله امنیت غذایی، بهداشت عمومی، آموزش حرفه ای، آموزش عالی، فناوری و اطلاعات خواهد بود که من نمی دونم در کدوم یک از این توافقنامه ها و قراردادها ، این کشور می تونه به ما و برای ما سود رسان باشه ؟؟؟ خودتان قسمت واردات اقلام کشور بروندی را با نوع مشارکت جمهوری اسلامی در متن قراردادها را که قرار است با این کشور همکاری کند را مقایسه کنید و قضاوت کنید . ببینید این کشور در کدام یک می تواند برای ایران فایده داشته باشد ، مگر اینکه این قراردادها کاملا یک جانبه باشد و به سود  کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ،  بروندی .
لازم به یادآوری است که در پایان این ماجرا اوشون یعنی رئیس جمهور بروندی به دیدار امام راحل هم شتابانده شدند تا ارادت خود را به بنیانگذار نابودی ایران نشان دهد . 

واقعا مملکت گل و بلبل به این می گن دیگه 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر