۱۳۹۲/۲/۸

زندانی شدن یک زن با فرزند شیرخوارش به اتهامات واهی چون بهایی بوده!


الهام روزبهی شهروند بهایی ساکن اصفهان که از سوی دادگاهی در سمنان به دو سال حبس محکوم شده بود به همراه کودک شیرخواره اش روانه زندان سمنان شد.

به گزارش فعالان حقوق بشری در ایران، "الهام روزبهی" شهروند بهایی ساکن اصفهان که پیش از این طبق رای دادگاه تجدید نظر سمنان به دو سال حبس تعزیری محکوم شده بود صبح روز شنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ همراه با کودک یک ساله اش جهت اجرای حکم ، خود را به دایره اجرای احکام سمنان معرفی و در همان محل بازداشت و به زندان سمنان منتقل شد.

با زندانی شدن الهام روزبهی و طفل یک ساله اش تعداد مادران بهایی زندانی در زندان سمنان که همراه با کودکان شیرخواره شان زندانی هستند به ۴ مادر و فرزند رسید.

یاداوری می شود الهام روزبهی در اسفند ماه ۱۳۸۹ که در سمنان ساکن بود بازداشت  شدکه پس از یک ماه به قید وثیقه ملکی آزاد شد ، سپس وی در ۵ بهمن ماه ۱۳۹۰ به اتهام : 
" تبلیغ علیه نظام و تشکیل گروه و برهم زدن امنیت " به سه سال حبس تعزیری محکوم شد که حکم مزبور در تابستان سال گذشته به ۲۴ ماه حبس تعزیری تغییر یافت.

نامبرده بیش از یک سال است که در اصفهان ساکن شده ولی جهت اجرای حکم به زندان سمنان احضار گردید.
گیریم که تمام این اتهاماتی که به این خانم زده شده درست باشد !!! پس :
یعنی خاک بر سر این نظام و  مسئولین بی لیافت و بی کفایت جمهوری اسلامی 
خاک بر سر اون نظامتان که با تبلیغ علیه آن توسط یک زن به خطر می افتد ، خاک بر سر اون دین ومذهبتان که انقدر بی محتوا و سست است که با تبلیغ یک مذهب و دین دیگری ایمان مذهبیون و دیندارانش به لغزش می انجامد ، خاک برسر قدرت و شوکت نظامیه مملکتی که امنیت آن را بخواهد یک زن که کودک شیرخواره هم دارد به هم بزند ... 
لعنت بر حکومتی که قاضی جنایتکار و کهریزکی و جنایت کار و قاتلش (مرتضوی ) باید رئیس سازمان تامین اجتماعی و مورد حمایت کامل رهبر و نظام و دولتش قرار بگیرد ولی یک زنی به همراه کودک شیرخوارش به زندان برود .




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر